Wednesday, June 24, 2009

excel de'wilayah..


huhu.. cam gempak habis tittle post kali ini.. kuikui..

sebenarnya aku teman kak nani g bagi penerangan pasal microsoft excel kat masjid wilayah.

dari pagi sampai ptg. kul 5 nnt baru balik.

kelakar jugak kalu di pikir2. aku budak sains komputer, tapi tak reti sgt guna excel ni.. kiranya aku merangkap student akak aku jugak la hari ni.. huhu..

nak dijadikan crite, pagi tadi bangun awal2 pagi sbb kak nani tak tau kat mane lokasi masjid wilayah ni. ceb bek kaklong and abg long ade. diorg r lead pagi tadi.

maen celah2 je kete n moto. aku naik cuak. diam aje dalam keta. kak nani tgor,"woi! tido ke hape diam je dari tadi".. padahal aku ngah tahan kecuakkan aku. hahaha...

3 comments:

n.a.d.e.e.y.a said...

uit..bes r ikut nani..adik pon nk ikut same juz nk make bubur jagung jer..hehehe

n.a.d.e.e.y.a said...

tadi abah ckp ngn peja by phone..huhu
abah ckp kt die jgn smoking lar..
t nk exam susah..

MeeSLeeNEe said...

exam gape? ya, kaklini g swim sok.. hehe.. bljo molek.. jgn manja sgt..

 
Blogger Templates by Wishafriend.com